Бързи връзки:

Навигация:

За цялата фамилия!

Неустоимият вкус и силната емоционална връзка с традициите на българския бит са в основата на успеха на точените кори, бутер тестото, тестото за питки, пици и мекици и замразените баници „За цялата фамилия“. С характерния си аромат и текстура те събуждат сетивата за вкусната баница, приготвена от баба с много любов и желание.

Пазар

Точените кори се развиват динамично през последните години, като марката е неоспорим лидер на пазара в тази категория с над 50% пазарен дял и отличен баланс между цена и качество.

Постижения на марката

За периода на своето развитие „За цялата фамилия” успява да се наложи като лидер по отношение на обема на реализираната готова продукция в категорията на точените кори. Традиционният вкус, отличното качество, удобната разфасовка и достъпната цена са сред преимуществата на марката.

Брандът се превръща в символ на домашния уют и традиция при приготвянето на ястия за семейната трапеза.

Продуктът

Портфолиото на бранда е съобразено с вкусовите предпочитания на българите, като марката предлага продуктите си в удобни и големи разфасовки, подходящи за голямо семейство.

Всеки от продуктите е съобразен с традициите в българската кухня, пазени от старите баничари. Всяка рецепта е специфична за определен район на страната и е изготвена след множество консултации с майсторите в занаята.

Съвременно развитие

През годините брандът се наложи като символ на качество, като продукт, който събира около семейното огнище цялото семейство за незабравими моменти заедно.

Промоция

Целта на комуникационното позициониране на бранда е да предаде усещането за семеен уют и топлина на своите почитатели. Фамилната къща изобразена в логото, показва обвързаността на марката с голямото семейство.

Марката се старае да предлага изгодни и разумни решения на потребителите, което е в основата и на комуникационната й стратегия.

Ценности на марката

Брандът има за цел да съхрани традиционните рецепти за бъдещите поколения, като поддържа високо качество на продуктите и достъпни цени. Предлагайки рационални и разумни решения на съвременната домакиня, марката залага на незабравимото емоционално изживяване, обвързано с българските традиции и бит.

Стратегията на марката следва пазарните тенденции, но се старае да запази най-важното за своите потребители, а именно традицията и предаваните от поколения на поколения рецепти. 

История по години

2000
Лансира на пазара първия си продукт– фини точени кори.
2008
Навлиза в нова, динамично развиваща се пазарна ниша – баници от точени кори.
2009
Започва да предлага замразени банички в седем разновидности, подбрани според вкусовите предпочитания на българския потребител.
2010
Лансира на пазара тесто за питки, пици и мекици, наложени баници със сирене и сирене и спанак.
2011
Извършва цялостен редизайн на бранда. Обособява серията продукти „По рецепти от старата пекарна”.
2012
Заснема нова телевизионна реклама за традиционна серия „По рецепти от старата пекарна“.